Субота, 04.05.2024, 00:45

DONIK RIVNE НАТЯЖНІ СТЕЛІ

Обережно БРАК

СТАТТЯ НА ТЕМУ  - "ЧОМУ?"

​Чому в одних фірмах ціна на стелю 100 грн м.кв, а в інших 250 грн м.кв.? Давайте розберемося в цьому в деталях. Фірма яка займається даною діяльністю: - виробник – підприємство яке має своє приміщення по вирізання, об пайці гарпуном, склад плівки з кольорами, пакувальний відділ, відділ доставки, монтажні бригади, офіс, менеджері, дизайнера, обладнання для фотодруку та розвинену дилерську мережу (довгі роки праці на якість продукції та відсіювання не професіональних представників в інших містах та регіонах які псують репутацію фірми, що призводить до антиреклами). - представники в регіонах від виробництва – приватні підприємці або цілі фірми які після підписання двосторонньої угоди про співпрацю представляють дану продукцію в регіоні. Здійснюють повний цикл обслуговування клієнта – заміри, доставка, монтаж, гарантія на монтаж, можуть мати або співпрацювати з дизайнером, активно займаються рекламою підприємства, здійснюють повний обсяг робіт пов’язаних з стелею. - дилери – приватні підприємці, рідше бригадири чи окремі бригади з 2-3 чоловік які пропонують купити та встановлять стелю. Зазвичай вони можуть маюти дилерство у кількох виробників та часто одні матеріали (в каталозі з дорожчої плівки) підсовують з дешевшої. У випадку з бригадами це є додатковий заробіток, а як наслідок дуже мала практика монтажу стель, що призводить до некваліфікованого монтажу та намагання здешевити виріб для більшої накрутки або просто мати в асортименті ремонтно-будівельних послуг можливість монтажу нескладної натяжної стелі. - фірми одноденки – фірма яка з’явилася ні з відки з дуже дешевою ціною та рекламою на стовпах. Зазвичай це організатор, власник, менеджер, доставщик та монтажник в одній особі, плюс 1-2 чоловіка які десь бачили як встановлюються стелю. В основному ці фірми працюють до півроку, а потім щезають коли починаються дзвінки від незадоволених клієнтів. - бригади які займаються ремонтними роботами. Основна маса відсотків 80 виконують роботи по встановленню стелі на конкретному об’єкті (де вони виконують ремонтно-оздоблювальні роботи і є майстрами універсалами)один-два рази на місяць, маючи дилерські ціни від байдуже-якого виробника ставлять невисоку ціну за стелю. Вони розуміють що не є професіоналами даної роботи, тому і не ставлять високих цін, але вони і не виконують монтужу складних криволінійних чи дворівневих стель. Матеріали та комплектуючі для встановлення стелі - Плівка ПВХ. Виробництво плівки для натяжних стель зосереджено в соновному в трьох місцях – Європа, Китай та Росія. Європейські виробники розмежували виробництво на два напрямки – те, що виготовляється в країнах Європи використовується на 90% для внутрішнього ринку. Якість плівки на найвищому рівні з дотримання всіх санітірнро-епідеміологічних норм та хімічного складу плівки. Європа є розробником натяжних стель та надалі працює над вдосконаленням та розширенням можливостей ПВХ плівки. Відповідна і ціна яка в Німеччині складає близько 35 Євро за м.кв. плівки (без доставок, замірів, монтажу, та гарпуна). Другим напрямком є будівництво заводів в Китаї. Для зниження собівартості та орієнтування на ринок сходу та країн СНД. Виробництво є ліцензованим європейськими виробника та знаходиться під постійним контролем представників від заводів. Якість плівки не набагато гірше ніж у європейських виробників і для кінцевого споживача в Україні є самим оптимальним (якщо не найкращим) у співвідношенні ціна-якість. Китай – китайські спеціалісти навчились виробляти плівку ПВХ для продажу усім підряд за ціню в 2 а то й 3 рази дешевшу наж на ліцензованих виробництвах. Основною та значущою відмінністю є товщина (тонша на 30-40%), запах (у 75 % запах ПВХ не вивітрюється навіть за пів року), лакове покриття плівки (воно по-перше набагато тонше, а по-друге в нашій практиці були випадки коли після монтажу на протязі пів року лакове покриття ставало схоже на лак на деревяних виробах якій потріскав), токсичність (не можливість використовувати ці плівки у житлових приміщеннях, а також виділення отруйних речовин після підвищення температури приміщення – наприклад в опалювальний період), у випадку використання цієї плівки для гарпунної системи у місцях зпаювання плівки через свою недостатню товщину – зварний шов стає дуже тонким та ненадійним – є випадки відривання гарпуна від плівки, просто не витримує навантаження. - Профіль Для монтажу натяжних стель в свій час були розроблені профіля з алюмінію. Ціна на алюмінієвий профіль досить висока, тому були розроблені профіля з пластику. Різниця по ціні 30-40%. Пластиковий профіль нічим не гірший за алюмінієвий, плюсів більше ніж мінусів (цілісність профіля під час доставки – у випадку пошкодження алюмінію під час )транспортування відновити його вже не можливо, для монтажу криволінійних конструкцій алюміній треба дуже часто напилювати щоб він гнувся по фігурі – що призводить до здороження ціни кінцевого монтажу; зручність в роботі – алюміній «пише чорними полосами» по стінах, шпалерах, фарбі, руки майстрів навіть в рукавицях завжди чорні, відповідно все це чорне потім є на всьому навіть стелі – з пластиковим таких проблем нема). Але, як завжди є виробники які для збільшення прибутку виробляють профіль з невідповідного матеріалу, і профіль стає вже не еластичним, слабким та крихким – якщо на невеликі прямі кімнати цей профіль ще може бути використаний, то на площі вище 10 м.кв. а тим більше криволінійні вже ні. Ціна такого профілю може бути в 2 рази дешевше ніж нормального ПВХ профілю. - Платформи для світильників, датчиків, люстр, гардин Майже для всіх типів освітлення вже давно розроблені та продаються платформи для монтажу. Матеріал ПВХ або поліпропілен який використовується для виготовлення платформ має відповідну жорсткість та температуростійкість, не гниє, не вигинається під вагою світильника, має заокруглення краї та розроблений виключно для монтажу освітлення в натяжній стелі. Це означає, що ніякі дощечки, куски ламінату чи ще чогось використовуватись для монтажу освітлення не може не може: саморіз закручений в дошку потихеньку її розколює – через певний час після монтажу люстри враховуючи її вагу та те що вона все одно час від часу хитається (навіть при митті) дошка може тріснути а люстра просто впасти, те саме і з ламінатом чи ще чимось. До того ж, ці матеріале є легкозаймистими у випадку короткого замикання електропроводки у місці кріплення люстри. Плюс виготовити платформу з правильними геометричними формами для люстри чи точкового світильники (не важливо з круглою чи квадратною основою) з рівною площиною та заокруглими краями, та ще й таку щоб її не було видно через стелю дуже складно. Враховуючи що зазвичай встановлення люстри є подарунком при монтажі стелі платформа є тим елементом на якому майстри чи фірми не заробляють, а отже виготовляють з будь чого що є під руками – аби трималось поки не віддадуть гроші одразу після монтажу. До речі платформи коштують не від 20 до 100 гривень - я не думаю що це вели гроші на яких треба економити враховуючи середню вартість люстри від 1500 гривень. - Термокільця Термокільця використовуються для армування натяжної стелі в місці вирізання отвору під люстру, точковий світильник, вентиляцію тощо. Матеріал з якого виготовляються термокільця – полікарбонат. Цей матеріал незважаючи на товщину кільця в 3 мм має дуже велику жорсткість на розрив, еластичність в площині та температуро стійкість. Так само як і платформи спеціально розроблений для натяжних стель та скоштує певних коштів. Для економії дуже багато монтажників вирізають кільця усе одно з чого – кришка від відра для фарби, пластикові пляшки, вспінений ПВХ одним зловом з будь-якого пластикового чи схожого на пластик матеріалу. Як наслідок випадки розриву кілець мабуть найпоширеніші у «найдешевших» цін на натяжні стелі які пропонують деякі фірми. - Клей Для приклеювання термокільця до натяжної стелі чи у випадку ремонту натяжної стелі повинен використовуватись виключно клей Cosmofen CA-12. Цей клей розроблений для зклеювання матеріалів з ПВХ та виготовляється тільки в Німеччині. Використання будь-якого іншого клею типу суперклей є не допустимим. Cosmofen не зклеює, а зварює матеріал на молекулярному рівні – два матеріали стають ніби одним цілим, так якби він був вилитий на заводі в одній формі. Міцніст зклебвання рівняється міцності зпайки гарпуна. Суперклей робить скоринку між двома матеріалами яка є жорсткою і не еластичною, до того ж він перепалює ПВХ плівку і у випадку надмірного розтягнення стеля в місці склейки стеля просто рветься. Вартість баночки клею 100 грн – її хватає майже на 2 місяці монтажу стель. Але і на такому економлять. - Інструмент для монтажу Це окрема тема для обговорення яка може розтягнутися на десятки сторінок, тому коротко. Наявність у монтажної бригади професійного інструменту це – швидкість, точність, надійність та професійність. Фірми які мають на меті довгі роки діяльності та переживають за свою репутацію та надійність монтажу стелі ніколи не будуть економити на інструменті. Фірми одноденки, некваліфіковані майстри чи ті організації де найдешевше ніколи не віддадуть 4000 гривень наприклад за професійний перфоратор (який в день може зробити до 1000 отворів в цеглі) і буде працювати роками. Для них дешевше взяти незрозуміло що за 500 гривень на місяць, чи навіть в оренду. В таких фірмах через жадібність та хотіння більше заробити не виділяються кошти на придбання профінструменту – а навіщо, це ж треба одноразово вкласти близько 20 000 гривень. Але скупий платить двічі – професійний інструмент тому так і називається та коштує – перше надійність (на тому ж перфораторі він свердлить рівно без біїння в сторону, а отже дюбель буде триматись надійно, один професійний перфоратор за одинь день може зробити стільки отворів скільки потрібно – дешеві побутові вже післь 30 свердлінь нагріваються і не свердлять – сидиш чекаєш поки охолоне), точність (наприклад лазерна рулетка/далекомір при замовлення стелі та проведення її замірів Ви можете на 100% бути впевненими що тселя буде саме ваших розмірів,а не0 наприклад більше а як наслідок великий провис стелі по центрі – наслідок замірів звичайною рулеткою, лазерний рівень – коштує багато, але навіть при замірах Ви вже зможете побачити на якій висоті і в якій площині має бути ваша стеля, не кажу про монтаж 100% горизонтально рівно. ), газове обладнання (найнебезпечнішим при монтажі стелі є газовий балон та газова пушка, ці вироби як мінімум один раз на місяць мають проходити повний огляд на герметичність та тримання тиску). Таких моментів є дуже багато, як кажуть «видно пана по халявах». - Наявність офісу Не важливо в принципі яка це фірма – дилер, бригадир, представник чи виробник – наявність офісу є обовязковою. По перше, це місце куди може прийти замовник поспілкуватися та подивитись що фірма дійсно є і вона працює; по друге, на офісі замовник має можливість подивитись та поторгати вже натягнуту стелю, оцінити її еластичність, блиск та взагалі вигляд – а не розповіді в телефонному режимі що ми найкращі. Фірма яка переживає за свою роботу обов’язково має на офісі не одне полотно натягнуте для зразку, а не прос то каталог – це коштує чималих коштів, а отже якщо такого нема то це фірма-одноденка. Для замовників (і це перевірено на особистому досвіді) наявність офісу, декількох номерів телефону особливо стаціонарного, менеджера з продажу та консультацій, наявність різних видів реклами .. – вселяє впевненість у фірмі та вже деякі гарантії що стелю точно змонтують і вона буде такою як хоче замовник. З одного боку утримання офісу, менеджера, телефонії, рекламні кампанії – це дуже багато грошей які закладаються в ціну кінцевого виробу – але це і гарантії для замовника у серйозності фірми яка пропонує купити стелю саме в них, фірма не повинна економити на таких речах інакше вона просто не буде існувати. Замовник має розуміти – якщо йому кажуть на такому офісі що гарантія на плівку 12 років, якщо замовнику надається можливість поторгати вже натягнуту стеля на офісі, впевнено відповідають на всі запитання, мають санітарно-гігієнічні висновки та всі установчі документи, безкоштовно після відвідання офісу виїжджають на об’єкт для надання додаткових консультацій вже по місцю, підписання угоди на фірмовому бланку з мокрою печаткою – то це конкретна гарантія професійної діяльності фірми та 100% впевненість у дотриманні всіх обіцянок. Таких моментів є багато. Для порівняння якісна стеля в принципі не може коштувати дешево чи надто дешево. Натяжна стеля це відносно новий тип оздоблення приміщення, хоча з кожним роком вона і стає дешевшою. Вибір ціни тільки за замовником, але – в принципі і мерседес автомобіль і таврія автомобіль – ті самі 4 колеса, двигун та кермо – та ціна дуже різна. Якісний продукт та кваліфікований монтаж ніколи не може коштувати дешево – та кінцеві гарантії, кваліфіковане обслуговування вже з першого слова по телефону, та довгі роки задоволення від отриманого результату повинні мати і мають свою ціну. З вище сказаного ціна одного і того самого квадратного метра у фірмах економ класу 100% повязана із заміною всіх елементів стелі на всіх етапах для необґрунтованої а часом і небезпечної для здоровя економії, і різниця в ціні в половину має насторожити замовники у якості продукту та кваліфікованому монтажі. Має бути впевненість що провід в стіні не переб’ють, підлогу не пошкодять, скло в шафі не трісне, речі з помешкання не пропадуть, стеля буде саме тою що пропоную в каталозі (а не під видом французької підсунута вонюча підробка), а гарантійні випадки будуть відшкодовані.